Chevrolet Cruze Forums banner

1 - 14 of 14 Posts

·
Registered
Joined
·
23 Posts
Discussion Starter · #1 ·
It seems to me that i am the only one on this forum that has a 2015 cruze ltz! Wtf is going on here! I see every cruze year on here except my year and model..smh. Its hard to customize my whip when i dont see the same model to compare with lol.
 

·
Moderator
Joined
·
10,712 Posts
It seems to me that i am the only one on this forum that has a 2015 cruze ltz! Wtf is going on here! I see every cruze year on here except my year and model..smh. Its hard to customize my whip when i dont see the same model to compare with lol.
There is like 2 more but they don't post that often anymore. They usually post in the FB group. LTZ numbers are kinda low, not sure if it's because they priced them way up there especially after WiFi was added. When there was a 16 limited 2LT and a 16 Gen 2 Premier side by side at my local dealer, the 2LT after discount still cost more than the Premier. This last year red tags were only LT and LS, no Premier got tagged.
 

·
Resident Forum Drunkard
Joined
·
9,272 Posts
Ahh .........OP
Is there something important that you really would like to modify and need some input about ?
 

·
Registered
Joined
·
23 Posts
Discussion Starter · #6 ·
It seems to me that i am the only one on this forum that has a 2015 cruze ltz! Wtf is going on here! I see every cruze year on here except my year and model..smh. Its hard to customize my whip when i dont see the same model to compare with lol.
There is like 2 more but they don't post that often anymore. They usually post in the FB group. LTZ numbers are kinda low, not sure if it's because they priced them way up there especially after WiFi was added. When there was a 16 limited 2LT and a 16 Gen 2 Premier side by side at my local dealer, the 2LT after discount still cost more than the Premier. This last year red tags were only LT and LS, no Premier got tagged.
Good to know!
 

·
Moderator
Joined
·
10,712 Posts
Todd Moore on the FB page has a 2015 LTZ RS
So does starks but also on FB

Just how certain parts would look dipped or wrapped pretty much
Yeah CT FB seems to be where everyone hangs out for those mods. We need people to come back here cause FB is cool if you happen to be there when it was posted but gets lost quick when everyone posts "I did a thing". Searching FB sucks vs here.
 

·
Registered
Joined
·
635 Posts
Yeah CT FB seems to be where everyone hangs out for those mods. We need people to come back here cause FB is cool if you happen to be there when it was posted but gets lost quick when everyone posts "I did a thing". Searching FB sucks vs here.
Lmfao "I did a thing" !!! True though. I only been on the Facebook like twice. I like the app better, I have an '11 ltz and went through the same thing, I dipped tons of things on my car and I was fine because it's easy to remove so I only have dipped what I want to lol,

what color is ops' cruze?


Sent from my SM-G930V using Tapatalk
 

·
Registered
Joined
·
23 Posts
Discussion Starter · #10 ·
Yeah CT FB seems to be where everyone hangs out for those mods. We need people to come back here cause FB is cool if you happen to be there when it was posted but gets lost quick when everyone posts "I did a thing". Searching FB sucks vs here.
Lmfao "I did a thing" !!! True though. I only been on the Facebook like twice. I like the app better, I have an '11 ltz and went through the same thing, I dipped tons of things on my car and I was fine because it's easy to remove so I only have dipped what I want to lol,

what color is ops' cruze?


Sent from my SM-G930V using Tapatalk
Silver and black 2015 ltz
 

Attachments

·
Premium Member
Joined
·
2,985 Posts
when i was selling cruzes at the dealer the ltz seemed to not be worth it. a 2lt basically came with all that a ltz minus key less entry and auto climate control...thats it plus add in rs pack and many more favored the lt. i got tired of the Fb page. just a bunch of jack asses know it all teenagers to me.
 
1 - 14 of 14 Posts
Top