Chevrolet Cruze Forums banner
1 - 8 of 8 Posts

guuyuk

· Registered
508 Posts
Discussion starter · #1 ·
  • Like
Reactions: Rivergoer
Ik wilde dit altijd al doen, maar de eerste zin verloor me bij “...kan mogelijk uw MyLink beschadigen”...ugh.

Ontwikkelingsmodus inschakelen1. Zet de auto op AAN-stand2. Op MyLink3. Klik op Home4. Tik 10 keer op de linkerbovenhoek (ik tik er meestal gewoon op totdat de ontwikkelingsmodus verschijnt)
Laat me weten of dat voor je werkt. Ik heb het gevoel dat dit voor niet-Amerikaanse Cruzes is die een compleet ander MyLink-systeem hebben.

Discussion starter · #5 · (Edited)
Deze man kan Star Trek bekijken op zijn 2013 CRUZE met MyLink.
Ik heb het altijd vreemd gevonden dat GM zulke verschillende pakketten zou hebben, afhankelijk van waar ze de auto verkopen. Je zou denken dat ze, afgezien van het rekening houden met verschillende frequentiebereiken voor radio's, wereldwijd dezelfde opstelling zouden gebruiken. Dat model heeft een compleet andere dashboardopstelling en ook een compleet ander radiotoepassingsprogramma.

We hebben dat zogenaamde Mylink-hack al besproken in de Mylink-upgrade thread. De radio waarmee ze werkten, is het equivalent van de radio die in de US Sonics wordt gebruikt.

Het is momenteel niet mogelijk om de animatie op ons type Mylink-radio te wijzigen, omdat deze worden geprogrammeerd met een GM MDI-programmeur of een goedgekeurde J2534-programmeur en radiospecifieke kalibratiebestanden die zijn gedownload van het ACDelco TDS-programmeer-/diagnosesysteem.

Dat gezegd hebbende, als je een Mylink-radio vindt en installeert met onderdeelnummer 84xxxxxx of hoger, ziet je bootanimatie/radio-uitscherm er als volgt uit.

Zeer strak en zeer minimaal. Tijdens de bootanimatie klapt de strik naar beneden als een garagedeur en de woorden Chevrolet Mylink scrollen van links naar rechts eronder.

Ik heb het altijd vreemd gevonden dat GM zulke verschillende pakketten zou hebben, afhankelijk van waar ze de auto verkopen. Je zou denken dat ze, afgezien van het rekening houden met verschillende frequentiebereiken voor radio's, wereldwijd dezelfde opstelling zouden gebruiken. Dat model heeft een compleet andere dashboardopstelling en ook een compleet ander radioprogramma.
Het heeft waarschijnlijk te maken met het beschikbare onderdelensysteem en de overheidsvoorschriften met betrekking tot van wie de onderdelen moeten worden gekocht om in hun land te worden vervaardigd. Gewoon een gokje hoor.

Deze man kan Star Trek bekijken op zijn 2013 CRUZE met MyLink.
Ik vraag me af of dit de plek is waar Dr. Ober (@obermd) zijn onrustige Tribbles heeft gevonden? :wave:

1 - 8 of 8 Posts