https://sourceforge.net/p/mylink-startup-screens/wiki/Custom Mylink Startup Screens/ Ik was benieuwd of iemand zoiets al eens met zijn radio heeft geprobeerd om de opstartanimatie te veranderen?
Laat me weten of dat voor je werkt. Ik heb het gevoel dat dit voor niet-Amerikaanse Cruzes is die een compleet ander MyLink-systeem hebben.Ontwikkelingsmodus inschakelen1. Zet de auto op AAN-stand2. Op MyLink3. Klik op Home4. Tik 10 keer op de linkerbovenhoek (ik tik er meestal gewoon op totdat de ontwikkelingsmodus verschijnt)
Ik heb het altijd vreemd gevonden dat GM zulke verschillende pakketten zou hebben, afhankelijk van waar ze de auto verkopen. Je zou denken dat ze, afgezien van het rekening houden met verschillende frequentiebereiken voor radio's, wereldwijd dezelfde opstelling zouden gebruiken. Dat model heeft een compleet andere dashboardopstelling en ook een compleet ander radiotoepassingsprogramma.Deze man kan Star Trek bekijken op zijn 2013 CRUZE met MyLink.
Het heeft waarschijnlijk te maken met het beschikbare onderdelensysteem en de overheidsvoorschriften met betrekking tot van wie de onderdelen moeten worden gekocht om in hun land te worden vervaardigd. Gewoon een gokje hoor.Ik heb het altijd vreemd gevonden dat GM zulke verschillende pakketten zou hebben, afhankelijk van waar ze de auto verkopen. Je zou denken dat ze, afgezien van het rekening houden met verschillende frequentiebereiken voor radio's, wereldwijd dezelfde opstelling zouden gebruiken. Dat model heeft een compleet andere dashboardopstelling en ook een compleet ander radioprogramma.
Ik vraag me af of dit de plek is waar Dr. Ober (@obermd) zijn onrustige Tribbles heeft gevonden? :wave:Deze man kan Star Trek bekijken op zijn 2013 CRUZE met MyLink.