Ga terug naar COMG- De onderhoudsgids voor de Cruze-eigenaar
DIY Bluetooth A2DP (Bluetooth Audio Streaming)
DIY Bluetooth A2DP (Bluetooth Audio Streaming)
Dus na het lezen en wat onderzoek te hebben gedaan, heb ik zin gekregen in het idee om fabrieksstereo Bluetooth te hebben, ook wel A2DP genoemd. In de forum post op deze site http://www.cruzetalk.com/forum/36-e...4705-how-identify-hardware-software-firmware-version-your-cruze-radio-pdim.html praat de gebruiker bojangles over zijn problemen met USB en hoe hij de dealer zover kreeg om de PDIM van een Camaro te installeren. Ik wil de dealer zoveel mogelijk vermijden. Toen stapte ik in mijn 2012 Cruze LTZ/RS en controleerde de FW/SW en gelukkig heb ik de nieuwste volgens de forum post DB/DD.
Op internet en het forum gezocht, de PDIM GM#20985421 (22872777, 22829143 - onderdeel is nu een paar keer opnieuw genummerd -obermd) is de PDIM van een Camaro en is de nieuwste volgens de forum post op de Camaro website. AMAZON heeft het momenteel voor minder dan 90 dollar, ik heb het besteld en mijn dashboard uit elkaar gehaald en na ongeveer een uur rond te hebben geprikt, vond ik eindelijk mijn huidige PDIM die erg handig is geplaatst. Vandaag komt de Camaro PDIM binnen, het punt is dat het hopelijk, aangezien mijn FW up-to-date is, plug-and-play zou moeten zijn en als een charme zou moeten werken. (vingers gekruist) Ik kan het niet met zekerheid zeggen, rondsnuffelend op het Camaro forum hadden de mensen die PDIM's hebben geĂŻnstalleerd er nog nooit een en hadden niet de nieuwste en moesten de hunne laten flashen. Daarom zeg ik dat dit een test is, zal updaten en een how to plaatsen als het werkt samen met de locatie van de PDIM.
UPDATE: WERKT ALS EEN CHARME
Eenvoudige gids om te installeren
Ik had al DB/DD geĂŻnstalleerd, zal waarschijnlijk ook voor jou werken, zolang je radio deze FW heeft. Zo niet, dan weet ik niet zeker hoe dit voor je zal uitpakken. Mogelijk moet je naar een dealer gaan om te updaten, dan kun je deze mod uitvoeren. Ik neem geen verantwoordelijkheid voor iets over deze gids, het werkte voor mij, wil niet zeggen dat het voor jou zal werken of dat je auto niet willekeurig explodeert omdat je een fabrieksfunctie hebt geĂŻnstalleerd die niet beschikbaar is voor de cruze lol.
1. Eerst heb je de nieuwe PDIM GM#22797218 nodig, samen met een platkopschroevendraaier en een 7 mm dopsleutel

2. Maak het kickpannel van de passagier los dat zich onder de middenconsole bevindt, zoals dit. (Het trekt er gewoon af, maar wees voorzichtig)

3. Maak de zilveren/golfbal-afwerking rond de versnellingspook los

4. Verwijder de 2 schroeven aan elke kant van de wisselgeldhouder

5. Sorry voor de foto's, kon geen betere krijgen, maar een beetje eronder nadat je de wisselgeldhouder hebt verwijderd, zie je de PDIM.

6. Oké, terug onder het kickpaneel van de passagierskant dat je eerder hebt verwijderd, zie je ook het einde van de PDIM, ik gebruikte mijn hand en duwde het. Ter info, er zitten wat clips die de PDIM-voorkant vasthouden waar we de wisselgeldhouder hebben verwijderd.

je zult het eruit zien komen.

7. Nadat ik het zover had getrokken, liet ik het vallen zodat de achterkant van de PDIM zichtbaar werd

8. Hier hebben we de PDIM

9. Het enige wat je nu hoeft te doen is het te vervangen door de nieuwe en je bent klaar. Ter info, het USB-snoer is moeilijk los te krijgen, je moet een plat mes tussen de metalen clip plaatsen, je drukt niet op de metalen clip om te verwijderen, je drukt omhoog door iets ertussen te plaatsen.